p 2024

Quid pro Quo: Making Peer Classroom Observations Mutually Beneficial

CHOVANCOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

Quid pro Quo: Making Peer Classroom Observations Mutually Beneficial

Název česky

Něco za něco: kolegiální náslechy a jak je udělat co nejefektivnější pro všechny zúčastněné

Název anglicky

Quid pro Quo: Making Peer Classroom Observations Mutually Beneficial

Autoři

CHOVANCOVÁ, Barbora

Vydání

Mezinárodní konference IATEFL, 2024

Další údaje

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Klíčová slova česky

další vzdělávní pedagogů; angličtina pro spedicické účely; kolegiání náslechy, vědomá praxe (mindfullness); pedagogika

Klíčová slova anglicky

Personal Professional Development (PPD); English for Specific Purposes; peer observation; mindfulness; education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 18. 7. 2024 08:29, Mgr. Barbora Chovancová, Ph.D.

Anotace

ORIG CZ EN

V originále

In many institutions, it is common practice for teachers to observe one another’s classes. The benefit for the observed is indisputable, but what can the observer glean from the experience? How can mindful and reflective observation lead to a washback on the observer’s own teaching? In this talk, I will show how to maximise the profit for the observer, too.

Česky

Obsahem prezentace je sdílet nástroje a strategie, jak učinit kolegiální náslechy efektivní a užitečné nejen pro ty, kdo v dané hodině učí, ale i pro ty, kdo na náslech přicházejí. Zvláštní důraz je kladen na vědomý přístup k úkolu a na zajištění přenosu dobré praxe do další budoucí výuky učitele, který náslech prováděl (tzv washback effect).
Zobrazeno: 28. 10. 2024 15:58