Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{2429337, author = {Nováková, Eva and Syslová, Zora and Najvarová, Veronika}, booktitle = {Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání}, edition = {první}, editor = {Rozkovcová, A., & Pivarč, J. (Eds.). (2024). Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání: Sborník příspěvků z XXXII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. MSD.}, keywords = {preschool education; heterogeneous and homogeneous classes; school maturity}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, isbn = {978-80-7392-421-8}, publisher = {Česká asociace pedagogického výzkumu}, title = {Školní zralost dětí vzdělávaných v heterogenních a homogenních třídách mateřských škol}, url = {https://capv.cz/praha-2024/?doing_wp_cron=1725547903.2801449298858642578125}, year = {2024} }
TY - JOUR ID - 2429337 AU - Nováková, Eva - Syslová, Zora - Najvarová, Veronika PY - 2024 TI - Školní zralost dětí vzdělávaných v heterogenních a homogenních třídách mateřských škol PB - Česká asociace pedagogického výzkumu SN - 9788073924218 KW - preschool education KW - heterogeneous and homogeneous classes KW - school maturity UR - https://capv.cz/praha-2024/?doing_wp_cron=1725547903.2801449298858642578125 N2 - Studie prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na porovnání výsledků dětí vzdělávaných v heterogenních (věkově smíšených) a homogenních (věkově stejných) třídách v posledním roce předškolního vzdělávání. Výzkum mapuje vliv věkového složení tříd na vzdělávání v mateřských školách. Bylo testováno celkem 375 dětí z 17 tříd mateřských škol v ČR. Test byl zaměřen na oblasti školní zralosti: grafomotoriku, matematické představy, prostorovou a časovou orientaci, zrakové a sluchové vnímání a verbální myšlení. Mezi výkony dětí z heterogenních a homogenních tříd nebyl zjištěn statisticky významný rozdíl. Vzdělávání dětí ve třídách s různým věkovým složením nenarušilo jejich výkon v kognitivní oblasti. ER -
NOVÁKOVÁ, Eva, Zora SYSLOVÁ and Veronika NAJVAROVÁ. Školní zralost dětí vzdělávaných v heterogenních a homogenních třídách mateřských škol (School maturity of children educated in heterogeneous and homogeneous kindergarten classes). Online. In Rozkovcová, A., \&{} Pivarč, J. (Eds.). (2024). Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání: Sborník příspěvků z XXXII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. MSD. \textit{Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání}. první. Česká asociace pedagogického výzkumu, 2024. ISBN~978-80-7392-421-8.
|