C 2024

Sexy nebo sexistická? Jde při regulaci sexistické reklamy o mravnost nebo rovnost? Kritická reflexe postupu Nejvyššího správního soudu při posuzování sexistické reklamy.

KVASNICOVÁ, Jana

Basic information

Original name

Sexy nebo sexistická? Jde při regulaci sexistické reklamy o mravnost nebo rovnost? Kritická reflexe postupu Nejvyššího správního soudu při posuzování sexistické reklamy.

Name in Czech

Sexy nebo sexistická? Jde při regulaci sexistické reklamy o mravnost nebo rovnost? Kritická reflexe postupu Nejvyššího správního soudu při posuzování sexistické reklamy.

Name (in English)

Sexy or sexist? Is the regulation of sexist advertising about morality or equality? A critical reflection on the Supreme Administrative Court's approach to sexist advertising.

Authors

KVASNICOVÁ, Jana

Edition

Praha, Mužské právo II, Monografie, 2024

Publisher

Wolters Kluwer

Other information

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

ISBN

978-80-286-0038-9
Změněno: 12/9/2024 17:17, Mgr. Bc. Jana Kvasnicová