KLAPALOVÁ, Alena. Strategické marketingové řízení maloobchodních firem. In Sborník příspěvků z meziárodní konference. Bratislava: FM UK Bratislava. s. 188-189, 246 s. ISBN 80-223-1120-0. 1996.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategické marketingové řízení maloobchodních firem
Název anglicky Strategic Marketing Management of the Retail Enterprises
Autoři KLAPALOVÁ, Alena.
Vydání Bratislava, Sborník příspěvků z meziárodní konference, od s. 188-189, 246 s. 1996.
Nakladatel FM UK Bratislava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-223-1120-0
Klíčová slova anglicky strategic marketing management; retailing
Štítky Retailing, strategic marketing management
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 1. 3. 2000 14:25.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 17:01