KLAPALOVÁ, Alena. Strategické marketingové řízení maloobchodních firem (Strategic Marketing Management of the Retail Enterprises). In Sborník příspěvků z meziárodní konference. Bratislava: FM UK Bratislava, 1996, p. 188-189, 246 pp. ISBN 80-223-1120-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Strategické marketingové řízení maloobchodních firem
Name (in English) Strategic Marketing Management of the Retail Enterprises
Authors KLAPALOVÁ, Alena.
Edition Bratislava, Sborník příspěvků z meziárodní konference, p. 188-189, 246 pp. 1996.
Publisher FM UK Bratislava
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-223-1120-0
Keywords in English strategic marketing management; retailing
Tags Retailing, strategic marketing management
Changed by Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 1/3/2000 14:25.
PrintDisplayed: 27/4/2024 22:10