KLAPALOVÁ, Alena. Investiční možnosti v českých městech a marketing města (Investment Possibilities in Czech Cities and City-marketing). In Aktuální otázky rozvoje české ekonomiky a univerzitního vzdělávání. Brno(CZ): MZLU, 2000. ISBN 80-85615-87-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Investiční možnosti v českých městech a marketing města
Name (in English) Investment Possibilities in Czech Cities and City-marketing
Authors KLAPALOVÁ, Alena.
Edition Brno(CZ), Aktuální otázky rozvoje české ekonomiky a univerzitního vzdělávání, 2000.
Publisher MZLU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-85615-87-8
Keywords in English City-marketing. investment attractivity
Tags City-marketing. investment attractivity
Changed by Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 3/1/2001 13:49.
PrintDisplayed: 27/4/2024 12:58