a 2024

Consumer Preferences in the Circular Economy: A Conjoint Analysis

ŠTANGOVÁ, Radmila

Základní údaje

Originální název

Consumer Preferences in the Circular Economy: A Conjoint Analysis

Autoři

ŠTANGOVÁ, Radmila

Vydání

9th International Conference on New Business Models (NBM2024) , 2024

Další údaje

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Klíčová slova anglicky

circular economy; consumer preferences; refurbishment; access-based consumption; conjoint analysis

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 1. 2025 13:47, Ing. Radmila Štangová

Návaznosti

MUNI/A/1133/2022, interní kód MU
Název: Consumer acceptance of circular business models
Investor: Masarykova univerzita, Consumer acceptance of circular business models
MUNI/A/1534/2023, interní kód MU
Název: Consumer engagement in the circular economy: Perspectives from consumer neuroscience
Investor: Masarykova univerzita, Consumer engagement in the circular economy: Perspectives from consumer neuroscience