B 2023

Souhrnná výzkumná zpráva Geo4tea

SPURNÁ, Michaela a Petr KNECHT

Základní údaje

Originální název

Souhrnná výzkumná zpráva Geo4tea

Název česky

Souhrnná výzkumná zpráva Geo4tea

Název anglicky

The summary Geo4tea

Vydání

1., elektronické vyd. Brno, 35 s. 2023

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

ISBN

978-80-280-0595-5

Klíčová slova česky

výzkumná zpráva, geografické vzdělávání, pojetí, příprava učitelů

Klíčová slova anglicky

summery, geography education, conceptions, initial teacher education

Štítky

Změněno: 9. 7. 2025 12:25, Mgr. Radka Vyskočilová

Anotace

V originále

Souhrnná výzkumná zpráva je jedním z výstupů projektu aplikovaného výzkumu TA ČR Vývoj on-line platformy pro podporu profesního růstu studentů učitelství a učitelů geografie: diagnostický nástroj pro identifikaci pojetí výuky. Souhrnná výzkumná zpráva shrnuje výsledky řešení projektu a vyjadřuje se k naplnění stanovených cílů projektu. Součástí zprávy jsou stručné zdůvodnění potřeby výzkumu, teoretická východiska, popis vývoje, tvorby a ověřování diagnostického nástroje, reflexe zkušeností s využitím nástroje na základě analýzy dat uživatelů a ukázky praktických příkladů využití diagnostického nástroje.

Anglicky

The summary is one of the outputs of the TA ČR applied research project Development of an online platform to support the professional growth of student teachers and geography teachers: a diagnostic tool for identifying teaching concepts. The summary research report summarises the results of the project and comments on the fulfilment of the project objectives. The report includes a brief justification of the need for the research, a theoretical background, a description of the development, creation and validation of the diagnostic tool, a reflection on the experience of using the tool based on the analysis of user data, and examples of practical applications of the diagnostic tool.