J 2000

Usmívejte se na povel

VYBÍRAL, Zbyněk

Základní údaje

Originální název

Usmívejte se na povel

Název anglicky

Keep smiling!

Autoři

VYBÍRAL, Zbyněk

Vydání

Psychologie dnes, Praha, Portál, 2000, 1211-5886

Další údaje

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

smile; costumer; client; nonverbal

Štítky

client, costumer, nonverbal, smile
Změněno: 12. 3. 2002 14:31, prof. PhDr. Zbyněk Vybíral, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Článek se zabývá výskytem norem, které některým zaměstnancům upravují jejich neverbální vystupování. Je představitelné, že se jedinec dostává do situací, kdy se má tzv. přirozeně a spontánně chovat na povel - proto, že to od něj vyžaduje nadřízený apod.

Anglicky

The article covers such topics as nonverbal commmunication in business, the spontaneous smiling and the false smile, and the paradoxical orders "to act spontaneous and in the natural way".
Zobrazeno: 14. 11. 2024 17:40