ŠVEC, Vlastimil a Roman MUSIL. Intervence podporující vytváření didaktických dovedností studentů. In Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností. 1. vyd. Brno: Paido, 2000, s. 83-104. ISBN 80-85931-87-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intervence podporující vytváření didaktických dovedností studentů
Název anglicky The Supporting Interventions in process of acquaring teaching skills
Autoři ŠVEC, Vlastimil a Roman MUSIL.
Vydání 1. vyd. Brno, Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností, s. 83-104, 2000.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/00:00003538
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-85931-87-7
Klíčová slova anglicky Teaching skills; pedagogical interventions; self-reflection
Štítky pedagogical interventions, self-reflection, Teaching skills
Změnil Změnil: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Změněno: 26. 2. 2001 12:54.
Anotace
Publikace přibližuje výsledky akčního výzkumu v obecné didaktice ve studiu učitelství VVP na PdF MU.
Anotace anglicky
Publication deals about process of acquaring teaching skills.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:22