C 2000

Intervence podporující vytváření didaktických dovedností studentů

ŠVEC, Vlastimil and Roman MUSIL

Basic information

Original name

Intervence podporující vytváření didaktických dovedností studentů

Name (in English)

The Supporting Interventions in process of acquaring teaching skills

Authors

ŠVEC, Vlastimil and Roman MUSIL

Edition

1. vyd. Brno, Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností, p. 83-104, 2000

Publisher

Paido

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/00:00003538

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-85931-87-7

Keywords in English

Teaching skills; pedagogical interventions; self-reflection
Změněno: 26/2/2001 12:54, prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.

Abstract

V originále

Publikace přibližuje výsledky akčního výzkumu v obecné didaktice ve studiu učitelství VVP na PdF MU.

In English

Publication deals about process of acquaring teaching skills.

Links

GA406/98/1375, research and development project
Name: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure