ŠVEC, Vlastimil and Roman MUSIL. Intervence podporující vytváření didaktických dovedností studentů (The Supporting Interventions in process of acquaring teaching skills). In Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností. 1st ed. Brno: Paido, 2000, p. 83-104. ISBN 80-85931-87-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Intervence podporující vytváření didaktických dovedností studentů
Name (in English) The Supporting Interventions in process of acquaring teaching skills
Authors ŠVEC, Vlastimil and Roman MUSIL.
Edition 1. vyd. Brno, Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností, p. 83-104, 2000.
Publisher Paido
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/00:00003538
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-85931-87-7
Keywords in English Teaching skills; pedagogical interventions; self-reflection
Tags pedagogical interventions, self-reflection, Teaching skills
Changed by Changed by: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Changed: 26/2/2001 12:54.
Abstract
Publikace přibližuje výsledky akčního výzkumu v obecné didaktice ve studiu učitelství VVP na PdF MU.
Abstract (in English)
Publication deals about process of acquaring teaching skills.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 15/5/2024 20:33