DAN, Jiří. Psychologická diagnostika s využitím testu WISC-III-UK. 1. vyd. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2000, 63 s. ISBN 80-238-6056-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Psychologická diagnostika s využitím testu WISC-III-UK
Název anglicky Psychodiagnostics Based on the Test WISC-III-UK
Autoři DAN, Jiří.
Vydání 1. vyd. Praha, 63 s. 2000.
Nakladatel Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Rektorát
ISBN 80-238-6056-9
Klíčová slova anglicky WISC-III; Psychodiagnostics; standardisation research; children
Štítky children, psychodiagnostics, standardisation research, WISC-III
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Dan, CSc., učo 2126. Změněno: 27. 2. 2001 14:30.
Anotace
Publikace je prvním dílem Metodické příručky k užívání testu WISC-III-UK. Presentuje výsledky řešení úkolu vyplývajícího z Usnesení Vlády ČR č.686/1997 ukládajícího "připravit nové podklady pro testování dětí při jejich zařazování do zvláštních škol..." Publikace obsahuje výsledky standardizačního výzkumu testu inteligence pro děti WISC-III-UK. Obsahuje mimo jiné kritickou revizi znění pokynů k administraci položek a ke skórování odpovědí.
Anotace anglicky
Psychological examinations on the occasion of listing children for special schools were dealt with by the Czech Government on 29 October, 1997 and the Resolution No. 686/1997 adopted on that occasion obliged the Ministry of Education to prepare new materials for testing children on the occasion of listing them for special schools. A working group consisting of experts in psychology was established at the Ministry of Education. The first step towards improving childrens psychological diagnostics recommended by the working group was standardising WISC for the Czech population. The methodological guide WISC-III-UK presents the results of the standardisation research. It includes, among other things, a critical revision of the wording of the instructions, test items and scoring instructions, as well as the norms and other psychometric properties and a comparison of the Czech and British test norms. Psychologists are advised to use the manual published by Psychodiagnostika Brno in combination with the Methodological Guide to be published by the Institute for Pedagogical and Psychological Counselling of the Czech Republic.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:02