C 2000

Samorefleksja profesjonalna jako podstawowa kompetencja nauczyciela

ŠVEC, Vlastimil

Základní údaje

Originální název

Samorefleksja profesjonalna jako podstawowa kompetencja nauczyciela

Název anglicky

Professional Self-reflection as the Key Component of Teacher's Competence

Autoři

ŠVEC, Vlastimil

Vydání

1. vyd. Wroclaw, Nauczyciel w zmieniajacej sie rzeczywistosci spolecznej, s. 61-71, Acta Universitatis Wratislaviensis No 2199, 2000

Nakladatel

Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego

Další údaje

Jazyk

polština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/00:00003569

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

83-229-2000-8

Klíčová slova anglicky

professional self-reflection; teacher's competence; self-regulative competence

Štítky

professional self-reflection, self-regulative competence, teacher's competence
Změněno: 27. 2. 2001 18:19, prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.

Anotace

ORIG EN

V originále

Do podstawowych kompetencji nauczyciela w procesie przemian spolecznych nalezy jego samorefleksja profesjonalna. Jest ona narzedziem umozliwiajacym zrozumienie sytuacji pedagogicznych i sama siebie. Jest punktem wyjscia glebszego samopoznania nauyzyciela i zrodlem samoregulacji jego kolejnego etapu rozwoju profesjonalnego.

Anglicky

Professional self-reflection is one of key teacher's competencies. Teacher's ability for self-reflection is a starting point for fuller knowledge of oneself, a source of effective and proper educational conduct and practice.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Zobrazeno: 3. 11. 2024 16:17