JEŽEK, Stanislav a Jan MAREŠ. Jsou IQ testy v pedagogicko psychologických poradnách zlem? Olomouc: Psychologické dny, Olomouc, 2000.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jsou IQ testy v pedagogicko psychologických poradnách zlem?
Název anglicky Are IQ tests in educational counselling cetres necessarilly bad?
Autoři JEŽEK, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jan MAREŠ (203 Česká republika).
Vydání Olomouc, 2000.
Nakladatel Psychologické dny, Olomouc
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Audiovizuální tvorba
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/00:00003042
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky IQ tests; psychodiagnostics; testing; councelling
Štítky councelling, IQ tests, psychodiagnostics, testing
Změnil Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 29. 5. 2009 12:38.
Anotace
Jsou IQ testy používané v pedagogicko psychologických poradnách zlem? Shrnutí poznatků dvouletého výzkumu v Brně a zkušeností s používáním alternativních diagnostických metod.
Anotace anglicky
Are IQ tests in educational counselling cetres necessarilly a bad thing? A summary of the knowleddge base of the longitudional study in Brno, Czech Republic including experince with alternative testing procedures like dynamic asessment etc.
Návaznosti
MSM 142300001, záměrNázev: Etnika, minority a marginalizované skupiny v ČR (Akronym: MAMIET)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Etnika, minority a marginalizované skupiny v ČR
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 08:16