TRNA, Josef. Diagnostika a hodnocení přírodovědných dovedností žáků. (Diagnostics and Assesment of Pupils Science Skills.). In Sborník ze semináře Hodnocení výsledků vzdělávání ve fyzice, chemii a přírodopisu na základní škole. Praha: MAFY, 1999, p. 84-90. ISBN 80-86148-27-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Diagnostika a hodnocení přírodovědných dovedností žáků.
Name in Czech Diagnostika a hodnocení přírodovědných dovedností žáků.
Name (in English) Diagnostics and Assesment of Pupils Science Skills.
Authors TRNA, Josef (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Praha, Sborník ze semináře Hodnocení výsledků vzdělávání ve fyzice, chemii a přírodopisu na základní škole. p. 84-90, 1999.
Publisher MAFY
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-86148-27-0
Keywords in English diagnostics; assesment; science skills
Tags assesment, diagnostics, science skills
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Changed: 12/5/2009 19:34.
Abstract
Diagnostika a evaluace přírodovědných dovedností studentů je prezentována v podobě základních informací.
Abstract (in English)
Diagnostics and evaluation of science skills of students are presented in the form of basic information.
PrintDisplayed: 4/6/2024 15:10