D
1999
Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
TRNA, Josef a Vlastimil ŠVEC
Základní údaje
Originální název
Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
Název anglicky
Pedagogical Diagnostics Skill of Pupils Preconception
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a
Vlastimil ŠVEC (203 Česká republika)
Vydání
Ostrava, Pedagogická diagnostika 99, s. 172-174, 1999
Nakladatel
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/99:00004266
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
diagnostics; preconception; teacher skill
V originále
Příspěvek se zabývá pedagogickou dovedností diagnostikování žákovské prokoncepce učiva. Jsou zde popisovány vnitřní a vnější složky této učitelské dovednosti.
Anglicky
The contribution deals with pedagogical diagnostics skill of pupils preconceptions. There are described internal and external elements of this teachers skill.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV | Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury | Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury |
|
Zobrazeno: 2. 11. 2024 14:28