D 1999

Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva

TRNA, Josef a Vlastimil ŠVEC

Základní údaje

Originální název

Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva

Název anglicky

Pedagogical Diagnostics Skill of Pupils Preconception

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a Vlastimil ŠVEC (203 Česká republika)

Vydání

Ostrava, Pedagogická diagnostika 99, s. 172-174, 1999

Nakladatel

Pedagogická fakulta Ostravské univerzity

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/99:00004266

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7042-160-6

Klíčová slova anglicky

diagnostics; preconception; teacher skill

Štítky

diagnostics, preconception, teacher skill

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 6. 1. 2009 15:08, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek se zabývá pedagogickou dovedností diagnostikování žákovské prokoncepce učiva. Jsou zde popisovány vnitřní a vnější složky této učitelské dovednosti.

Anglicky

The contribution deals with pedagogical diagnostics skill of pupils preconceptions. There are described internal and external elements of this teachers skill.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Zobrazeno: 17. 11. 2024 09:57