D
1999
Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
TRNA, Josef and Vlastimil ŠVEC
Basic information
Original name
Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
Name (in English)
Pedagogical Diagnostics Skill of Pupils Preconception
Authors
TRNA, Josef (203 Czech Republic, guarantor) and
Vlastimil ŠVEC (203 Czech Republic)
Edition
Ostrava, Pedagogická diagnostika 99, p. 172-174, 1999
Publisher
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/99:00004266
Organization unit
Faculty of Education
Keywords in English
diagnostics; preconception; teacher skill
V originále
Příspěvek se zabývá pedagogickou dovedností diagnostikování žákovské prokoncepce učiva. Jsou zde popisovány vnitřní a vnější složky této učitelské dovednosti.
In English
The contribution deals with pedagogical diagnostics skill of pupils preconceptions. There are described internal and external elements of this teachers skill.
Links
GA406/98/1375, research and development project | Name: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury | Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure |
|
Displayed: 4/11/2024 15:41