TRNA, Josef and Vlastimil ŠVEC. Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva (Pedagogical Diagnostics Skill of Pupils Preconception). In Pedagogická diagnostika 99. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 1999, p. 172-174. ISBN 80-7042-160-6.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
Name (in English) Pedagogical Diagnostics Skill of Pupils Preconception
Authors TRNA, Josef (203 Czech Republic, guarantor) and Vlastimil ŠVEC (203 Czech Republic).
Edition Ostrava, Pedagogická diagnostika 99, p. 172-174, 1999.
Publisher Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/99:00004266
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-7042-160-6
Keywords in English diagnostics; preconception; teacher skill
Tags diagnostics, preconception, teacher skill
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Changed: 6/1/2009 15:08.
Abstract
Příspěvek se zabývá pedagogickou dovedností diagnostikování žákovské prokoncepce učiva. Jsou zde popisovány vnitřní a vnější složky této učitelské dovednosti.
Abstract (in English)
The contribution deals with pedagogical diagnostics skill of pupils preconceptions. There are described internal and external elements of this teachers skill.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 31/5/2024 01:57