TRNA, Josef a Vlastimil ŠVEC. Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva. Online. In Pedagogická diagnostika 99. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 1999. s. 172-174. ISBN 80-7042-160-6. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
Název anglicky Pedagogical Diagnostics Skill of Pupils Preconception
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a Vlastimil ŠVEC (203 Česká republika)
Vydání Ostrava, Pedagogická diagnostika 99, s. 172-174, 1999.
Nakladatel Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/99:00004266
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7042-160-6
Klíčová slova anglicky diagnostics; preconception; teacher skill
Štítky diagnostics, preconception, teacher skill
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 6. 1. 2009 15:08.
Anotace
Příspěvek se zabývá pedagogickou dovedností diagnostikování žákovské prokoncepce učiva. Jsou zde popisovány vnitřní a vnější složky této učitelské dovednosti.
Anotace anglicky
The contribution deals with pedagogical diagnostics skill of pupils preconceptions. There are described internal and external elements of this teachers skill.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 08:15