D 1997

Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání

LINKESCHOVÁ, Dana and Josef HAJKR

Basic information

Original name

Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání

Name (in English)

Posibilities for using strategy of marketing games within the framework of the european cooperation in the university education

Authors

LINKESCHOVÁ, Dana and Josef HAJKR

Edition

Brno, Vstup do Evropské unive a řízení školství ČR, p. 72-222, 1997

Publisher

Masarykova univerzita v Brně

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Keywords in English

active teaching; communication habits; strategic management; manager education
Změněno: 13/7/2001 13:17, PhDr. Dana Linkeschová, CSc.

Abstract

V originále

Počítačem řízené strategické hry mohou být použity jako účinný nástroj pro spolupráci ve vzdělávání budoucích manažerů. Na hře je možné modelovat reálný trh. VUT v Brně má se strategickou marketingovou hrou The Market Place několikaleté zkušenosti.

In English

Computer strategic management games cann be use as effective tool for cooperation in education future managers. In this game is possible to show real market. Technical university in Brno has the experiences with using game called The Market Place.