Detailed Information on Publication Record
1997
Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání
LINKESCHOVÁ, Dana and Josef HAJKRBasic information
Original name
Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání
Name (in English)
Posibilities for using strategy of marketing games within the framework of the european cooperation in the university education
Authors
LINKESCHOVÁ, Dana and Josef HAJKR
Edition
Brno, Vstup do Evropské unive a řízení školství ČR, p. 72-222, 1997
Publisher
Masarykova univerzita v Brně
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Keywords in English
active teaching; communication habits; strategic management; manager education
Změněno: 13/7/2001 13:17, PhDr. Dana Linkeschová, CSc.
V originále
Počítačem řízené strategické hry mohou být použity jako účinný nástroj pro spolupráci ve vzdělávání budoucích manažerů. Na hře je možné modelovat reálný trh. VUT v Brně má se strategickou marketingovou hrou The Market Place několikaleté zkušenosti.
In English
Computer strategic management games cann be use as effective tool for cooperation in education future managers. In this game is possible to show real market. Technical university in Brno has the experiences with using game called The Market Place.