LINKESCHOVÁ, Dana and Josef HAJKR. Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání (Posibilities for using strategy of marketing games within the framework of the european cooperation in the university education). In Vstup do Evropské unive a řízení školství ČR. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1997, p. 72-222.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání
Name (in English) Posibilities for using strategy of marketing games within the framework of the european cooperation in the university education
Authors LINKESCHOVÁ, Dana and Josef HAJKR.
Edition Brno, Vstup do Evropské unive a řízení školství ČR, p. 72-222, 1997.
Publisher Masarykova univerzita v Brně
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Keywords in English active teaching; communication habits; strategic management; manager education
Tags active teaching, communication habits, manager education, strategic management
Changed by Changed by: PhDr. Dana Linkeschová, CSc., učo 61964. Changed: 13/7/2001 13:17.
Abstract
Počítačem řízené strategické hry mohou být použity jako účinný nástroj pro spolupráci ve vzdělávání budoucích manažerů. Na hře je možné modelovat reálný trh. VUT v Brně má se strategickou marketingovou hrou The Market Place několikaleté zkušenosti.
Abstract (in English)
Computer strategic management games cann be use as effective tool for cooperation in education future managers. In this game is possible to show real market. Technical university in Brno has the experiences with using game called The Market Place.
PrintDisplayed: 29/6/2024 02:14