D
2001
Vytváření pedagogické dovednosti diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
TRNA, Josef
Základní údaje
Originální název
Vytváření pedagogické dovednosti diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
Název anglicky
Creating of diagnostics teachers skill of pupils pre-conceptions
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant)
Vydání
Ostrava, Pedagogická diagnostika 2001, s. 142-146, 2001
Nakladatel
Pedagogická fakulta OU
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/01:00004380
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
creating of pedagogical skill; diagnostics; pupils pre-conception;
V originále
Diagnostika žákovské prekoncepce je důležitou pedagogickou dovedností. Tato dovednost se musí tvořit v pregraduální i postgraduální etapě přípravy učitele.
Anglicky
Diagnostics of pupils pre-conception is important teachers skill. This skill is necessary to create during university study and in-service time.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV | Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury | Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury |
|
Zobrazeno: 13. 11. 2024 07:04