TRNA, Josef. Vytváření pedagogické dovednosti diagnostikování žákovské prekoncepce učiva (Creating of diagnostics teachers skill of pupils pre-conceptions). In Pedagogická diagnostika 2001. Ostrava: Pedagogická fakulta OU, 2001, p. 142-146. ISBN 80-7042-184-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vytváření pedagogické dovednosti diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
Name (in English) Creating of diagnostics teachers skill of pupils pre-conceptions
Authors TRNA, Josef (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Ostrava, Pedagogická diagnostika 2001, p. 142-146, 2001.
Publisher Pedagogická fakulta OU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/01:00004380
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-7042-184-3
Keywords in English creating of pedagogical skill; diagnostics; pupils pre-conception;
Tags creating of pedagogical skill, diagnostics, pupils pre-conception
Changed by Changed by: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Changed: 8/8/2006 21:40.
Abstract
Diagnostika žákovské prekoncepce je důležitou pedagogickou dovedností. Tato dovednost se musí tvořit v pregraduální i postgraduální etapě přípravy učitele.
Abstract (in English)
Diagnostics of pupils pre-conception is important teachers skill. This skill is necessary to create during university study and in-service time.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 31/5/2024 02:50