D 2001

Vytváření pedagogické dovednosti diagnostikování žákovské prekoncepce učiva

TRNA, Josef

Basic information

Original name

Vytváření pedagogické dovednosti diagnostikování žákovské prekoncepce učiva

Name (in English)

Creating of diagnostics teachers skill of pupils pre-conceptions

Authors

TRNA, Josef (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Ostrava, Pedagogická diagnostika 2001, p. 142-146, 2001

Publisher

Pedagogická fakulta OU

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/01:00004380

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-7042-184-3

Keywords in English

creating of pedagogical skill; diagnostics; pupils pre-conception;
Změněno: 8/8/2006 21:40, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Abstract

V originále

Diagnostika žákovské prekoncepce je důležitou pedagogickou dovedností. Tato dovednost se musí tvořit v pregraduální i postgraduální etapě přípravy učitele.

In English

Diagnostics of pupils pre-conception is important teachers skill. This skill is necessary to create during university study and in-service time.

Links

GA406/98/1375, research and development project
Name: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure