RYCHNOVSKÝ, Boris a Zdeňka LOSOSOVÁ. Exkurze nebo terénní cvičení? In Didaktika biologie a didaktika geologie - současnost a perspektivy. Praha: UK v Praze, Přírodověd. fak., 2001, s. 81-84. ISBN 80-86561-01-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Exkurze nebo terénní cvičení?
Název anglicky Excursion or field practice?
Autoři RYCHNOVSKÝ, Boris a Zdeňka LOSOSOVÁ.
Vydání Praha, Didaktika biologie a didaktika geologie - současnost a perspektivy, s. 81-84, 2001.
Nakladatel UK v Praze, Přírodověd. fak.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86561-01-1
Klíčová slova anglicky activities in field; experience; organizing; systematic botany and zoology; Faculty of Education MU Brno
Štítky activities in field, experience, organizing, systematic botany and zoology
Změnil Změnil: doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc., učo 267. Změněno: 6. 1. 2015 15:40.
Anotace
S cílem výraznějšího zastoupení alternativních metod výuky jsou diskutovány výukové aktivity v přírodě používané v biologii (přírodovědě, přírodopise. Autoři upřednostňují praktické činnosti studentů, spočívající ve vlastním získání, zpracování a determinaci biologického materiálu před exkurzním pojetím. Informují o aktivitách v rámci výuky zoologie a botaniky na PdF MU v Brně.
Anotace anglicky
Authors give a overview of perceptual activities in field. Advantages of field practice in biology are discussed. The text presents the experience with organizing of field practices in systematic botany and zoology at Fac. of Education MU Brno.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 15:47