ŠIMONÍK, Oldřich. Složka učitelské přípravy ve studijních programech učitelství pro 2. stupeň ZŠ a SŠ. Dílčí výzkumná zpráva o řešení projektu Podpora práce učitelů. (Pedagogy, psychology and supervised practice teachnig in Teaching programme of the study branch teachers - contemporary situation in Czech Republic.). Praha: MŠMT, 2001, 33 pp.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Složka učitelské přípravy ve studijních programech učitelství pro 2. stupeň ZŠ a SŠ. Dílčí výzkumná zpráva o řešení projektu Podpora práce učitelů.
Name (in English) Pedagogy, psychology and supervised practice teachnig in Teaching programme of the study branch teachers - contemporary situation in Czech Republic.
Authors ŠIMONÍK, Oldřich (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Praha, 33 pp. 2001.
Publisher MŠMT
Other information
Original language Czech
Type of outcome Research report
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/01:00004652
Organization unit Faculty of Education
Keywords in English Curriculum; pedagogy; psychology; supervised practice teachnig
Tags curriculum, pedagogy, psychology, supervised practice teachnig
Changed by Changed by: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc., učo 106. Changed: 30/10/2006 09:04.
Abstract
Analýza současné učitelské přípravy; obsah a formy výuky.
Abstract (in English)
Analysis contemporary Teachers preparation - Content of education and Forms of teaching.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 11/5/2024 07:53