Detailed Information on Publication Record
2001
Využití cíleného marketingu v praxi
SUCHÁNEK, PetrBasic information
Original name
Využití cíleného marketingu v praxi
Name (in English)
An Using a target marketing in a practice
Authors
Edition
1. vyd. Bratislava, Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky, p. 76-85, 1. 2001
Publisher
EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/01:00004681
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-225-1447-0
Změněno: 3/12/2001 07:55, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá cíleným marketingem a problematikou segmentace trhu. Celá problematika je nejprve nastíněna v teoretické rovině a následně jsou uvedeny výsledky dvou výzkumů, které byly zaměřeny jednak na využití cíleného marketingu v praxi českých firem a jednak na nabídku českých marketingových firem, s důrazem na jejich zkušenosti se zaváděním segmentace trhu a cílením produkce klientů.
In English
The paper concerns on a target marketing and a market segmentation. Problems are analyse theoretic at first and then are assigned effects of two researches. They was aimed to a using of target marketing in a practice of czech firms and to a supply of czech marketing firms.
Links
GA402/00/0368, research and development project |
|