D 2001

Obchodování na internetu jako nová forma přímého prodeje a současný stav v České republice

DVOŘÁKOVÁ, Petra

Basic information

Original name

Obchodování na internetu jako nová forma přímého prodeje a současný stav v České republice

Name (in English)

E-commerce as a new form of direct sails and the current estate in the Czech Republic

Authors

DVOŘÁKOVÁ, Petra

Edition

1. vydání. Košice, Slovenská republika, Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky, p. 178-187, 2001

Publisher

Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/01:00004684

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

80-225-1447-0

Keywords in English

internet; e-commerce
Změněno: 20/11/2001 09:40, Mgr. Petra Hrstková

Abstract

V originále

Cílem článku je popsat výhody a nevýhody obchodování na internetu a popsat současný stav v České republice.

In English

This article aims to describe the advantages and disadvantages of e-commerce and the current estate in the Czech republic.

Links

GA402/00/0368, research and development project
Name: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Czech Science Foundation, Multi-factor analysis of company successfulness