D 2002

Styly učení a temperament

STRÁNSKÁ, Zdenka

Základní údaje

Originální název

Styly učení a temperament

Název česky

Styly učení a temperament

Název anglicky

Learning Styles and Temperament

Autoři

STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Zlín, Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001, s. 79-86, 2002

Nakladatel

Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/02:00030443

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-238-8161-2

Klíčová slova anglicky

learning styles; temperament; secondary school pupils

Štítky

learning styles, secondary school pupils, temperament
Změněno: 30. 6. 2009 10:29, PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek s dílčími výsledky získanými realizací výzkumného šetření zaměřeného na zjištění vztahů mezi temperamentem a styly učení u středoškolských studentů (konkrétně mezi temperamentovými dimenzemi dotazníku TE-ZA-DO a faktory dotazníku LSI). Při realizaci tohoto výzkumu se vycházelo z předpokladu, že průběh, způsob i výsledky učení jsou mj. ovlivněny zvláštnostmi osobnosti člověka.

Anglicky

Relations between learning styles and temperament of secondary school pupils.
Zobrazeno: 19. 10. 2024 16:10