D
2002
Styly učení a temperament
STRÁNSKÁ, Zdenka
Základní údaje
Originální název
Styly učení a temperament
Název česky
Styly učení a temperament
Název anglicky
Learning Styles and Temperament
Vydání
1. vyd. Zlín, Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001, s. 79-86, 2002
Nakladatel
Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/02:00030443
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
learning styles; temperament; secondary school pupils
V originále
Příspěvek s dílčími výsledky získanými realizací výzkumného šetření zaměřeného na zjištění vztahů mezi temperamentem a styly učení u středoškolských studentů (konkrétně mezi temperamentovými dimenzemi dotazníku TE-ZA-DO a faktory dotazníku LSI). Při realizaci tohoto výzkumu se vycházelo z předpokladu, že průběh, způsob i výsledky učení jsou mj. ovlivněny zvláštnostmi osobnosti člověka.
Anglicky
Relations between learning styles and temperament of secondary school pupils.
Zobrazeno: 19. 10. 2024 16:10