STRÁNSKÁ, Zdenka. Styly učení a temperament (Learning Styles and Temperament). In Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001. 1st ed. Zlín: Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín, 2002, p. 79-86. ISBN 80-238-8161-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Styly učení a temperament
Name in Czech Styly učení a temperament
Name (in English) Learning Styles and Temperament
Authors STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Zlín, Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001, p. 79-86, 2002.
Publisher Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/02:00030443
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 80-238-8161-2
Keywords in English learning styles; temperament; secondary school pupils
Tags learning styles, secondary school pupils, temperament
Changed by Changed by: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D., učo 1130. Changed: 30/6/2009 10:29.
Abstract
Příspěvek s dílčími výsledky získanými realizací výzkumného šetření zaměřeného na zjištění vztahů mezi temperamentem a styly učení u středoškolských studentů (konkrétně mezi temperamentovými dimenzemi dotazníku TE-ZA-DO a faktory dotazníku LSI). Při realizaci tohoto výzkumu se vycházelo z předpokladu, že průběh, způsob i výsledky učení jsou mj. ovlivněny zvláštnostmi osobnosti člověka.
Abstract (in English)
Relations between learning styles and temperament of secondary school pupils.
PrintDisplayed: 7/7/2024 05:50