D 2002

Styly učení a temperament

STRÁNSKÁ, Zdenka

Basic information

Original name

Styly učení a temperament

Name in Czech

Styly učení a temperament

Name (in English)

Learning Styles and Temperament

Authors

STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. Zlín, Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001, p. 79-86, 2002

Publisher

Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14210/02:00030443

Organization unit

Faculty of Arts

ISBN

80-238-8161-2

Keywords in English

learning styles; temperament; secondary school pupils
Změněno: 30/6/2009 10:29, PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek s dílčími výsledky získanými realizací výzkumného šetření zaměřeného na zjištění vztahů mezi temperamentem a styly učení u středoškolských studentů (konkrétně mezi temperamentovými dimenzemi dotazníku TE-ZA-DO a faktory dotazníku LSI). Při realizaci tohoto výzkumu se vycházelo z předpokladu, že průběh, způsob i výsledky učení jsou mj. ovlivněny zvláštnostmi osobnosti člověka.

In English

Relations between learning styles and temperament of secondary school pupils.