Detailed Information on Publication Record
2002
Styly učení a temperament
STRÁNSKÁ, ZdenkaBasic information
Original name
Styly učení a temperament
Name in Czech
Styly učení a temperament
Name (in English)
Learning Styles and Temperament
Authors
STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Zlín, Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001, p. 79-86, 2002
Publisher
Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14210/02:00030443
Organization unit
Faculty of Arts
ISBN
80-238-8161-2
Keywords in English
learning styles; temperament; secondary school pupils
Změněno: 30/6/2009 10:29, PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
V originále
Příspěvek s dílčími výsledky získanými realizací výzkumného šetření zaměřeného na zjištění vztahů mezi temperamentem a styly učení u středoškolských studentů (konkrétně mezi temperamentovými dimenzemi dotazníku TE-ZA-DO a faktory dotazníku LSI). Při realizaci tohoto výzkumu se vycházelo z předpokladu, že průběh, způsob i výsledky učení jsou mj. ovlivněny zvláštnostmi osobnosti člověka.
In English
Relations between learning styles and temperament of secondary school pupils.