HLOUŠKOVÁ, Lenka. Obsahová analýza učebnice jako didaktického a historického textu. In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita, 2001, s. 79-89. Řada pedagogická (U), č.5-6. ISBN 80-210-2310-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obsahová analýza učebnice jako didaktického a historického textu
Název anglicky Content analysis of a textbook as a didactic and historical text
Autoři HLOUŠKOVÁ, Lenka.
Vydání Brno, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, s. 79-89, Řada pedagogická (U), č.5-6, 2001.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-210-2310-4
Klíčová slova anglicky content analysis; textbook; didactic and historical text
Štítky content analysis, didactic and historical text, textbook
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D., učo 6906. Změněno: 27. 11. 2001 16:33.
Anotace
Příspěvek představuje metody a techniky obsahové analýzy učebnice jako didaktického a historického textu na příkladě Lindnerovy učebnice pro učitelské ústavy ("Všeobecné vyučovatelství, 1882).
Anotace anglicky
The article introduces possible methods and techniques of the content analysis of a textbook as a didactic and historical text.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:17