D 2001

Obsahová analýza učebnice jako didaktického a historického textu

HLOUŠKOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Obsahová analýza učebnice jako didaktického a historického textu

Název anglicky

Content analysis of a textbook as a didactic and historical text

Vydání

Brno, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, s. 79-89, Řada pedagogická (U), č.5-6, 2001

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-210-2310-4

Klíčová slova anglicky

content analysis; textbook; didactic and historical text
Změněno: 27. 11. 2001 16:33, Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje metody a techniky obsahové analýzy učebnice jako didaktického a historického textu na příkladě Lindnerovy učebnice pro učitelské ústavy ("Všeobecné vyučovatelství, 1882).

Anglicky

The article introduces possible methods and techniques of the content analysis of a textbook as a didactic and historical text.