2001
Obsahová analýza učebnice jako didaktického a historického textu
HLOUŠKOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Obsahová analýza učebnice jako didaktického a historického textu
Název anglicky
Content analysis of a textbook as a didactic and historical text
Autoři
Vydání
Brno, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, s. 79-89, Řada pedagogická (U), č.5-6, 2001
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-210-2310-4
Klíčová slova anglicky
content analysis; textbook; didactic and historical text
Změněno: 27. 11. 2001 16:33, Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje metody a techniky obsahové analýzy učebnice jako didaktického a historického textu na příkladě Lindnerovy učebnice pro učitelské ústavy ("Všeobecné vyučovatelství, 1882).
Anglicky
The article introduces possible methods and techniques of the content analysis of a textbook as a didactic and historical text.