POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Jiří ZOUNEK a Eva VÁCLAVÍKOVÁ. Na čem stojí rozvoj současné české školy? (K významu jednotlivých prvků kultury školy.). In Pedagogická konferencia VI. Premeny slovenského školstva na prahu nového milénia. Nitra: Pedagogická fakulta UKF v Nitre. s. 133-138. ISBN 80-8050-470-9. 2001.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Na čem stojí rozvoj současné české školy? (K významu jednotlivých prvků kultury školy.)
Název anglicky What the Foundations of Contemporary Czech School Development? (Towards the Significance of the Individual of School Culture.)
Autoři POL, Milan (203 Česká republika, garant), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika), Jiří ZOUNEK (203 Česká republika) a Eva VÁCLAVÍKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Nitra, Pedagogická konferencia VI. Premeny slovenského školstva na prahu nového milénia. s. 133-138, 2001.
Nakladatel Pedagogická fakulta UKF v Nitre
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/01:00004799
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-8050-470-9
Klíčová slova anglicky school culture; key elements of school culture; school development
Štítky school culture, school development
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Vidláková, Ph.D., učo 40185. Změněno: 13. 11. 2007 15:53.
Anotace
Příspěvek přináší závěry předvýzkumné fáze tříletého projektu "Kultura české školy a strategie jejího rozvoje. Tyto závěry slouží jako základ pro terminologické zpřesňování pojmu "kultura školy" a jejích prvků, ale také jako východisko pro další zkoumání tak celistvého fenoménu, jakým kultura školy je, a to zejména v souvislosti s možnostmi dalšího rozvoje škol.
Anotace anglicky
The paper presents the findings of the pre-research phase of a three-year project called "The Culture of Czech School and Strategies of its Development". The counclusions of the pre-research phase serve as a basis for terminological specification of the term school culture as well as a starting point for further exploration of the phenomenon with the emphasis on its potentials for further school development.
Návaznosti
GA406/01/1078, projekt VaVNázev: Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 12:42