FABIÁNKOVÁ, Bohumíra, Hana FILOVÁ, Jiří HAVEL and Hana HORKÁ. Analýza obsahu a požadavků na výstup pedagogického vzdělávání učitelů primární školy. Dílčí výzkumná zpráva o řešení projektu Podpora práce učitelů (The Analysis of Content and Requirement in Training Pedagogical Education for Teacher in Primary School). Praha: MŠMT, 2001, 26 pp.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Analýza obsahu a požadavků na výstup pedagogického vzdělávání učitelů primární školy. Dílčí výzkumná zpráva o řešení projektu Podpora práce učitelů
Name in Czech Analýza obsahu a požadavků na výstup pedagogického vzdělávání učitelů primární školy. Dílčí výzkumná zpráva o řešení projektu Podpora práce učitelů
Name (in English) The Analysis of Content and Requirement in Training Pedagogical Education for Teacher in Primary School
Authors FABIÁNKOVÁ, Bohumíra (203 Czech Republic), Hana FILOVÁ (203 Czech Republic), Jiří HAVEL (203 Czech Republic) and Hana HORKÁ (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Praha, 26 pp. 2001.
Publisher MŠMT
Other information
Original language Czech
Type of outcome Research report
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree contents are confidential
RIV identification code RIV/00216224:14410/01:00005165
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) vzdělávání učitelů 1. stupně ZŠ
Keywords in English teacher education primary school teaching
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Changed: 23/9/2009 14:30.
Abstract
V analýze jsou srovnávány studijní programy přípravného pedagogického vzdělávání učitelů pro 1. stupeň ZŠ na pedagogických fakultách v České republice.
Abstract (in English)
The analysis contains comparison pedagogical education of primary school teacher on faculties of education in Czech Republic.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 22/7/2024 11:48