HORKÁ, Hana and Hana FILOVÁ. Přípravné vzdělávání učitelů primární školy (1. st. ZŠ) na PdF MU V Brně (Pregradual Training of the Teachers of primary School in the Faculty of Education MU Brno.). Online. In Další vzdělávání učitelů na prahu třetího tisíciletí. Brno: Pedagogické centrum, 2001. p. 62-71. ISBN 80-238-7168-4. [citováno 2024-04-24]
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Přípravné vzdělávání učitelů primární školy (1. st. ZŠ) na PdF MU V Brně
Name (in English) Pregradual Training of the Teachers of primary School in the Faculty of Education MU Brno.
Authors HORKÁ, Hana (203 Czech Republic) and Hana FILOVÁ (203 Czech Republic, guarantor)
Edition Brno, Další vzdělávání učitelů na prahu třetího tisíciletí. p. 62-71, 2001.
Publisher Pedagogické centrum
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/01:00005172
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-238-7168-4
Keywords (in Czech) přípravné vzdělávání učitelů; učitelé primární školy; primární škola; studijní program
Keywords in English pregradual training; teachers of primary school; primary school; programme of studies
Tags pregradual training, primary school, programme of studies, teachers of primary school
Changed by Changed by: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Changed: 27/5/2009 13:12.
Abstract
Stať popisuje etapy rozvíjení profesionálních kompetencí učitelů primární školy a obsahové vymezení pedagogického standardu.
Abstract (in English)
The article describes the process of professionals skills development contextually with the knowledge contens.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 24/4/2024 04:06