VAŇUROVÁ, Milena. Matematické dovednosti žáků ze znevýhodněného sociokulturního prostředí. In Matematika v priprave učitel'ov 1. stupňa základnej školy. Banská Bystrica: Univerzita Mateje Bela Banská Bystrica. s. 138-140. ISBN 80-8055-519-2. 2001.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Matematické dovednosti žáků ze znevýhodněného sociokulturního prostředí.
Autoři VAŇUROVÁ, Milena.
Vydání Banská Bystrica, Matematika v priprave učitel'ov 1. stupňa základnej školy, s. 138-140, 2001.
Nakladatel Univerzita Mateje Bela Banská Bystrica
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8055-519-2
Klíčová slova anglicky primary school; mathematics
Štítky mathematics, primary school
Změnil Změnila: RNDr. Milena Vaňurová, CSc., učo 371. Změněno: 16. 1. 2002 16:51.
Anotace
Příspěvek informuje o výzkumu v matematice 2. a 3. roč. na brněnských základních a zvláštních školách s vyšším počtem dětí ze znevýhodněného sociokulturního prostředí a uvádí některá doporučení pro výuku matematiky v těchto třídách.
Anotace anglicky
The article contains informations about the research at Brno elementary and special schools with high number of children from socioculturally disadvantaged enviroiment.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:10