DVOŘÁKOVÁ, Petra. Marketing na internetu - internet jako reklamní médium. In Nové trendy rozvoje průmyslu. první. Brno: VUT v Brně, 2002, s. 10. ISBN 80-214-2102-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing na internetu - internet jako reklamní médium
Název anglicky Internet Marketing - Internet as a adveritisiment Tool
Autoři DVOŘÁKOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Nové trendy rozvoje průmyslu, s. 10-10, 2002.
Nakladatel VUT v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/02:00005740
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-214-2102-9
Klíčová slova anglicky internet; marketing
Štítky internet, marketing
Změnil Změnila: Mgr. Petra Hrstková, učo 16631. Změněno: 14. 5. 2002 08:41.
Anotace
Cílem tohoto článku je popsat výhody a nevýhody internetu jako reklamního média a seznámit se blíže s typy reklamy na internetu. Cílem je také porovnat tento reklamní nástroj s klasickými formami reklamy.
Anotace anglicky
This article aims to describe the advantages and disadvantages of internet as a advertisiment tool and to compare this tool with the classical ones.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 17:15