D 2002

Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR

SUCHÁNEK, Petr

Basic information

Original name

Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR

Name (in English)

The Marketing's mix in specifications of business practice of Czech republic

Authors

SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. Košice, Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky, p. 28-37, 1, 2002

Publisher

Ekonóm

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/02:00006094

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

80-225-1555-8

Keywords in English

marketing; marketing's mix; analysis; company analysis
Změněno: 3/6/2002 17:41, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Abstract

V originále

Cílem článku je provést analýzu marketingových mixů tří různých podniků. je přitom možné vysledovat odlišnosti v jednotlivých marketingových mixech. Je možno říci, že byl zjištěn různý důraz na jednotlivé prvky marketingového mixu u různých podniků.

In English

The topic of this paper is a making of an analysis of marketing's mixes of three different companies. It is possible to trace some othernesses between particular mixes. I could say that it is possible to observe a different emphasis on particular elements of marketing's mix from different companies.

Links

GA402/00/0368, research and development project
Name: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Czech Science Foundation, Multi-factor analysis of company successfulness