Detailed Information on Publication Record
2002
Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR
SUCHÁNEK, PetrBasic information
Original name
Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR
Name (in English)
The Marketing's mix in specifications of business practice of Czech republic
Authors
SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Košice, Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky, p. 28-37, 1, 2002
Publisher
Ekonóm
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/02:00006094
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-225-1555-8
Keywords in English
marketing; marketing's mix; analysis; company analysis
Změněno: 3/6/2002 17:41, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Cílem článku je provést analýzu marketingových mixů tří různých podniků. je přitom možné vysledovat odlišnosti v jednotlivých marketingových mixech. Je možno říci, že byl zjištěn různý důraz na jednotlivé prvky marketingového mixu u různých podniků.
In English
The topic of this paper is a making of an analysis of marketing's mixes of three different companies. It is possible to trace some othernesses between particular mixes. I could say that it is possible to observe a different emphasis on particular elements of marketing's mix from different companies.
Links
GA402/00/0368, research and development project |
|