Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{403984, author = {Suchánek, Petr}, address = {Košice}, booktitle = {Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky}, edition = {1.}, keywords = {marketing; marketing's mix; analysis; company analysis}, language = {cze}, location = {Košice}, isbn = {80-225-1555-8}, pages = {28-37}, publisher = {Ekonóm}, title = {Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR}, year = {2002} }
TY - JOUR ID - 403984 AU - Suchánek, Petr PY - 2002 TI - Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR VL - 1 PB - Ekonóm CY - Košice SN - 8022515558 KW - marketing KW - marketing's mix KW - analysis KW - company analysis N2 - Cílem článku je provést analýzu marketingových mixů tří různých podniků. je přitom možné vysledovat odlišnosti v jednotlivých marketingových mixech. Je možno říci, že byl zjištěn různý důraz na jednotlivé prvky marketingového mixu u různých podniků. ER -
SUCHÁNEK, Petr. Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR (The Marketing's mix in specifications of business practice of Czech republic). In \textit{Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky}. 1st ed. Košice: Ekonóm, 2002, p.~28-37. 1. ISBN~80-225-1555-8.
|