SUCHÁNEK, Petr. Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR (The Marketing's mix in specifications of business practice of Czech republic). In Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky. 1st ed. Košice: Ekonóm, 2002, p. 28-37. 1. ISBN 80-225-1555-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR
Name (in English) The Marketing's mix in specifications of business practice of Czech republic
Authors SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Košice, Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky, p. 28-37, 1, 2002.
Publisher Ekonóm
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/02:00006094
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-1555-8
Keywords in English marketing; marketing's mix; analysis; company analysis
Tags analysis, company analysis, marketing, marketing's mix
Changed by Changed by: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Changed: 3/6/2002 17:41.
Abstract
Cílem článku je provést analýzu marketingových mixů tří různých podniků. je přitom možné vysledovat odlišnosti v jednotlivých marketingových mixech. Je možno říci, že byl zjištěn různý důraz na jednotlivé prvky marketingového mixu u různých podniků.
Abstract (in English)
The topic of this paper is a making of an analysis of marketing's mixes of three different companies. It is possible to trace some othernesses between particular mixes. I could say that it is possible to observe a different emphasis on particular elements of marketing's mix from different companies.
Links
GA402/00/0368, research and development projectName: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Czech Science Foundation, Multi-factor analysis of company successfulness
PrintDisplayed: 18/7/2024 05:35