STEHLÍK, Antonín. Komplementární vztah k marketingu. In Implementácia marketingových terórií do hospodárskej praxe SR, CR a Polska. 1. vyd. Kosice: Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava. s. 22-27. ISBN 80-225-1555-8. 2002.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komplementární vztah k marketingu
Název anglicky The complementary link to marketing
Autoři STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Kosice, Implementácia marketingových terórií do hospodárskej praxe SR, CR a Polska, s. 22-27, 2002.
Nakladatel Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/02:00006099
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1555-8
Klíčová slova anglicky virtualization; globalization; internet; strategy; value
Štítky globalization, internet, strategy, value, virtualization
Změnil Změnil: doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc., učo 1722. Změněno: 21. 5. 2003 11:24.
Anotace
Rostoucí mezinárodní konkurence a narustající pozadavky zákazníku; nutí podniky vyvíjet a realizovat nové strategie. Logistika jako marketingový komplement presahuje ridící a manazerské funkce podniku a muze tak rozhodujícím zpusobem prispet k prekonání resortního egoismu a dosáhnout zlepsení podél celého retezce tvorby hodnot. Racionalizacní potenciál spocívá v soucasnosti predevsím ve zlepsení organizacního a informacního propojení presahující hranice podniku a odvetví.
Anotace anglicky
The growing international competition and increasing customers expectation urge the business to implement new strategies. The logistics as a marketing complement outreach the leading and managements functions, so that it is able to help with overcomming of department egoism and improve the whole supply chain output.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:27