STEHLÍK, Antonín. Komplementární vztah k marketingu (The complementary link to marketing). In Implementácia marketingových terórií do hospodárskej praxe SR, CR a Polska. 1st ed. Kosice: Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava, 2002, p. 22-27. ISBN 80-225-1555-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Komplementární vztah k marketingu
Name (in English) The complementary link to marketing
Authors STEHLÍK, Antonín (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Kosice, Implementácia marketingových terórií do hospodárskej praxe SR, CR a Polska, p. 22-27, 2002.
Publisher Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/02:00006099
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-1555-8
Keywords in English virtualization; globalization; internet; strategy; value
Tags globalization, internet, strategy, value, virtualization
Changed by Changed by: doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc., učo 1722. Changed: 21/5/2003 11:24.
Abstract
Rostoucí mezinárodní konkurence a narustající pozadavky zákazníku; nutí podniky vyvíjet a realizovat nové strategie. Logistika jako marketingový komplement presahuje ridící a manazerské funkce podniku a muze tak rozhodujícím zpusobem prispet k prekonání resortního egoismu a dosáhnout zlepsení podél celého retezce tvorby hodnot. Racionalizacní potenciál spocívá v soucasnosti predevsím ve zlepsení organizacního a informacního propojení presahující hranice podniku a odvetví.
Abstract (in English)
The growing international competition and increasing customers expectation urge the business to implement new strategies. The logistics as a marketing complement outreach the leading and managements functions, so that it is able to help with overcomming of department egoism and improve the whole supply chain output.
Links
GA402/00/0368, research and development projectName: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Czech Science Foundation, Multi-factor analysis of company successfulness
PrintDisplayed: 3/6/2024 11:39