ŠKAPA, Radoslav. Strategické souvislosti zeleného marketingu. In IMEA 2002. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci. s. 68-72. ISBN 80-7083-606-7. 2002.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategické souvislosti zeleného marketingu
Název anglicky The strategic aspects of green marketing
Autoři ŠKAPA, Radoslav (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Liberec, IMEA 2002, s. 68-72, 2002.
Nakladatel Technická univerzita v Liberci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/02:00006108
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-7083-606-7
Klíčová slova anglicky ecomarketing; marketing mix
Štítky ecomarketing, marketing mix
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 6. 6. 2002 17:23.
Anotace
Zakladní deskripce problemů spojených se zeleným marketingem.
Anotace anglicky
This article answers the following question: What is green marketing?
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 15:39