POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Eva VÁCLAVÍKOVÁ and Jiří ZOUNEK. Zkoumání kultury školy a jeho potenciál pro evaluaci a autoevaluaci školy na příkladu výzkumů (The research on school culture and its potential for evaluation a self-evaluation). E-Pedagogium. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2002, vol. 2, No 1, p. neuvedeno, neuvedeno. ISSN 1213-7499. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{404045, author = {Pol, Milan and Hloušková, Lenka and Novotný, Petr and Václavíková, Eva and Zounek, Jiří}, article_location = {Olomouc}, article_number = {1}, keywords = {research; school; culture; evaluation; self-evaluation}, language = {cze}, issn = {1213-7499}, journal = {E-Pedagogium}, title = {Zkoumání kultury školy a jeho potenciál pro evaluaci a autoevaluaci školy na příkladu výzkumů}, url = {http://epedagog.upol.cz/eped1.2002/mimo/index.htm}, volume = {2}, year = {2002} }
TY - JOUR ID - 404045 AU - Pol, Milan - Hloušková, Lenka - Novotný, Petr - Václavíková, Eva - Zounek, Jiří PY - 2002 TI - Zkoumání kultury školy a jeho potenciál pro evaluaci a autoevaluaci školy na příkladu výzkumů JF - E-Pedagogium VL - 2 IS - 1 SP - neuvedeno EP - neuvedeno PB - Univerzita Palackého v Olomouci SN - 12137499 KW - research KW - school KW - culture KW - evaluation KW - self-evaluation UR - http://epedagog.upol.cz/eped1.2002/mimo/index.htm N2 - Na příkladech jsme se pokusili doložit, že zkoumání kultury školy má potenciál pro evaluaci a sebeevaluaci školy, může se tedy stát výchozím bodem rozvojové snahy. K tomu je důležité vnímat, že výzkumy mají své širší pozadí, které spoludefinuje faktory, na které se výzkumník či evaluátor zaměřuje. ER -
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Eva VÁCLAVÍKOVÁ and Jiří ZOUNEK. Zkoumání kultury školy a jeho potenciál pro evaluaci a autoevaluaci školy na příkladu výzkumů (The research on school culture and its potential for evaluation a self-evaluation). \textit{E-Pedagogium}. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2002, vol.~2, No~1, p.~neuvedeno, neuvedeno. ISSN~1213-7499.
|