SUCHÁNEK, Petr. Pilotní výzkum marketingového mixu v podnicích ČR (Pilot research of marketing`s mixes in companies in Czech republic). In Ekonomika firiem 2002. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislave, podnikohospodárska fakulta Košice, 2002, p. 516-519. 1. ISBN 80-225-1583-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Pilotní výzkum marketingového mixu v podnicích ČR
Name (in English) Pilot research of marketing`s mixes in companies in Czech republic
Authors SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Košice, Ekonomika firiem 2002, p. 516-519, 1, 2002.
Publisher Ekonomická univerzita v Bratislave, podnikohospodárska fakulta Košice
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/02:00006391
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-1583-3
Keywords in English marketing's mix; elements of marketing's mix; company analysis
Tags company analysis, elements of marketing's mix, marketing's mix
Changed by Changed by: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Changed: 19/9/2002 09:27.
Abstract
Článek se zabývá analýzou marketingových mixů různých podniků. Je přitom možno pozorovat různé odlišnosti mezi jednotlivými marketingovými mixy podniků. Prokazuje se přitom různý důraz, který kladou podniky na jednotlivé prvky marketingového mixu.
Abstract (in English)
The topic of this paper is a making of an analysis of marketing's mixes of different companies. It is possible to trace some othernesses between particular mixes. I could say that it is possible to observe a different emphasis on particular elements of marketing's mix from different companies.
Links
GA402/00/0368, research and development projectName: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Czech Science Foundation, Multi-factor analysis of company successfulness
PrintDisplayed: 24/5/2024 17:09