HAVEL, Jiří. Pohled na roli fakultních cvičných učitelů při rozvíjení profesních dovedností studentů (The Wiew on Faculty Cooperative Teachers' Role in Development of Student's Profesional Skills). In Spolupráca univerzity a škôl. Banská Bystrica: PedF UMB v Banské Bystrici, 2002, p. 161-166. ISBN 80-8055-638-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Pohled na roli fakultních cvičných učitelů při rozvíjení profesních dovedností studentů
Name (in English) The Wiew on Faculty Cooperative Teachers' Role in Development of Student's Profesional Skills
Authors HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Banská Bystrica, Spolupráca univerzity a škôl, p. 161-166, 2002.
Publisher PedF UMB v Banské Bystrici
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/02:00006569
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-8055-638-5
Keywords in English pedagogical practice; pedagogical skills; cooperative teacher
Tags cooperative teacher, pedagogical practice, pedagogical skills
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Changed: 22/5/2003 11:04.
Abstract
Příspěvek shrnuje údaje, které jsme získali při šetření, jak studenti učitelství pro 1. stupeň základní školy vnímají roli fakultních cvičných učitelů v procesu rozvíjení svých pedagogických dovedností. Je to zároveň zpětná vazba o účinnosti změn v organizaci pedagogických praxí.
Abstract (in English)
The absract contains the informations about student's wiew on faculty cooperative teachers' role in development their profesional skills.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 12/10/2024 03:47